Наукова періодика України Економічний аналіз


Самонова Т. 
Інтегровані маркетингові комунікації в галузі туризму: теорія та методика формування / Т. Самонова // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 13. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_13_18
  Повний текст PDF - 723.131 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Самонова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Самонова Т. Інтегровані маркетингові комунікації в галузі туризму: теорія та методика формування / Т. Самонова // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 13. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_13_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Самонова Тетяна Броніславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського