Наукова періодика України Економічний аналіз


Жовковська Т. 
Методика оцінювання стану маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості / Т. Жовковська // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12%283%29__29
Визначено сутність маркетингової політики та маркетингового потенціалу підприємства, досліджено взаємозв'язок між збутовою діяльністю підприємств харчової промисловості та маркетинговим потенціалом, розглянуто ефективність збутової діяльності підприємств за допомогою теоретичних аспектів та проведено часткове дослідження стану маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості.
  Повний текст PDF - 262.784 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жовковська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жовковська Т. Методика оцінювання стану маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості / Т. Жовковська // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(3)__29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жовковська Тетяна Тарасівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського