Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Жовковська Т. Методика оцінювання стану маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості / Т. Жовковська // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12%283%29__29 Визначено сутність маркетингової політики та маркетингового потенціалу підприємства, досліджено взаємозв'язок між збутовою діяльністю підприємств харчової промисловості та маркетинговим потенціалом, розглянуто ефективність збутової діяльності підприємств за допомогою теоретичних аспектів та проведено часткове дослідження стану маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жовковська Т. Методика оцінювання стану маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості / Т. Жовковська // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(3)__29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |