Наукова періодика України Економічний аналіз


Григорук П. 
Складові процесу прийняття маркетингових рішень / П. Григорук // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(2). - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11%282%29__30
  Повний текст PDF - 170.146 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Григорук П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Григорук П. Складові процесу прийняття маркетингових рішень / П. Григорук // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(2). - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11(2)__30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Григорук Павло Михайлович (1963–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського