Наукова періодика України Економічний аналіз


Бойко О. 
Місце та роль маркетингового аналізу в процесі прийняття управлінських рішень / О. Бойко, Н. Герасимяк // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(2). - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11%282%29__11
  Повний текст PDF - 150.599 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойко О.
  • Герасимяк Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойко О. Місце та роль маркетингового аналізу в процесі прийняття управлінських рішень / О. Бойко, Н. Герасимяк // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11(2). - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11(2)__11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойко Олена Володимирівна (економічні науки)
  • Бойко Олена Миколаївна (економічні науки)
  • Бойко Олена Олександрівна (економічні науки)
  • Бойко Олена Юріївна (економічні науки)
  • Бойко Ольга Вікторівна (економічні науки)
  • Бойко Остап Богданович (економічні науки)
  • Бойко Ольга Станіславівна (економічні науки)
  • Бойко Оксана Ярославівна (державне управління)
  • Бойко Олег Геннадійович (економічні науки)
  • Бойко Олена Іванівна (економічні науки)
  • Герасимяк Неля Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського