![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економічний аналіз |
Лазаришина І. Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу: сутність, класифікація, вимоги до інформаційної бази / І. Лазаришина, Н. Котюк // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(1). - С. 400-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%281%29__86 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лазаришина І. Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу: сутність, класифікація, вимоги до інформаційної бази / І. Лазаришина, Н. Котюк // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(1). - С. 400-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(1)__86.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |