Наукова періодика України Економічний аналіз


Sheremeta Y. 
Customer experience management vs. customer relationship management: comparative analysis / Y. Sheremeta // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 413-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__96
  Повний текст PDF - 154.139 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sheremeta Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sheremeta Y. Customer experience management vs. customer relationship management: comparative analysis / Y. Sheremeta // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 413-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(4)__96.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського