Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Sheremeta Y. Customer experience management vs. customer relationship management: comparative analysis / Y. Sheremeta // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 413-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__96 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sheremeta Y. Customer experience management vs. customer relationship management: comparative analysis / Y. Sheremeta // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 413-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(4)__96. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |