Наукова періодика України Економічний аналіз


Длігач А. 
Інтегровані маркетингові стратегії / А. Длігач // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__19
  Повний текст PDF - 288.59 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Длігач А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Длігач А. Інтегровані маркетингові стратегії / А. Длігач // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(4)__19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Длігач Андрій Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського