Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Длігач А. Інтегровані маркетингові стратегії / А. Длігач // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Длігач А. Інтегровані маркетингові стратегії / А. Длігач // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(4)__19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |