Наукова періодика України Економічний аналіз


Яшкіна О. 
Багатовимірні статистичні методи в маркетингових дослідженнях / О. Яшкіна // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(2). - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%282%29__38
  Повний текст PDF - 199.58 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яшкіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яшкіна О. Багатовимірні статистичні методи в маркетингових дослідженнях / О. Яшкіна // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(2). - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(2)__38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яшкіна Оксана Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського