Наукова періодика України | Економіка будівництва і міського господарства | ||
Сенча І. А. Мета і задачі маркетингу соціальних проектів / І. А. Сенча // Економіка будівництва і міського господарства. - 2013. - т. 9, № 2. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2013_9_2_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сенча І. А. Мета і задачі маркетингу соціальних проектів / І. А. Сенча // Економіка будівництва і міського господарства. - 2013. - т. 9, № 2. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2013_9_2_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |