Наукова періодика України Економіка будівництва і міського господарства


Сенча І. А. 
Мета і задачі маркетингу соціальних проектів / І. А. Сенча // Економіка будівництва і міського господарства. - 2013. - т. 9, № 2. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2013_9_2_5
  Повний текст PDF - 75.124 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сенча І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сенча І. А. Мета і задачі маркетингу соціальних проектів / І. А. Сенча // Економіка будівництва і міського господарства. - 2013. - т. 9, № 2. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2013_9_2_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського