Наукова періодика України Економіка будівництва і міського господарства


Саламацька О. Ю. 
Принципи формування маркетингової концепції управління розвитком будівельного комплексу держави / О. Ю. Саламацька // Економіка будівництва і міського господарства. - 2013. - т. 9, № 1. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2013_9_1_10
  Повний текст PDF - 957.175 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Саламацька О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Саламацька О. Ю. Принципи формування маркетингової концепції управління розвитком будівельного комплексу держави / О. Ю. Саламацька // Економіка будівництва і міського господарства. - 2013. - т. 9, № 1. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2013_9_1_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Саламацька Ольга Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського