Наукова періодика України | Економіка будівництва і міського господарства | ||
Саламацька О. Ю. Принципи формування маркетингової концепції управління розвитком будівельного комплексу держави / О. Ю. Саламацька // Економіка будівництва і міського господарства. - 2013. - т. 9, № 1. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2013_9_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Саламацька О. Ю. Принципи формування маркетингової концепції управління розвитком будівельного комплексу держави / О. Ю. Саламацька // Економіка будівництва і міського господарства. - 2013. - т. 9, № 1. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebimg_2013_9_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |