Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Єрмолаєва Г. А. Організація самостійної роботи студентів-документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "інформаційний моніторинг") / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 2. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_20 Висвітлено особливості організації самостійної роботи студентів документознавців у процесі опанування знань і вмінь з дисципліни "Інформаційний моніторинг". Визначено, що самостійна робота зумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності; формує навички самостійного планування та організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до неперервної освіти (самоосвіти) після завершення навчання в закладі вищої освіти набувати практичних навичок для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.Висвітлено особливості організації самостійної роботи студентів документознавців у процесі опанування знань і вмінь з дисципліни "Інформаційний моніторинг". Визначено, що самостійна робота зумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності; формує навички самостійного планування та організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до неперервної освіти (самоосвіти) після завершення навчання в закладі вищої освіти набувати практичних навичок для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єрмолаєва Г. А. Організація самостійної роботи студентів-документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "інформаційний моніторинг") / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 2. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_2_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |