Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Шмига Ю. І. Шрифтове оформлення заголовків рекламних текстів жіночих глянцевих видань / Ю. І. Шмига, О. Д. Шмига // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_19 Досліджено функціонально-комунікаційний аспект шрифтової графіки в заголовках рекламних текстів жіночих глянцевих видань України з метою виявлення закономірностей використання та критеріїв відбору шрифтів у вітчизняній рекламі. Одержано зріз журнальної реклами в жіночих глянцевих виданнях з огляду на шрифти, що використовують найчастіше в заголовках рекламних текстів, з'ясовано їх типологічну належність і характеристики.Досліджено функціонально-комунікаційний аспект шрифтової графіки в заголовках рекламних текстів жіночих глянцевих видань України з метою виявлення закономірностей використання та критеріїв відбору шрифтів у вітчизняній рекламі. Одержано зріз журнальної реклами в жіночих глянцевих виданнях з огляду на шрифти, що використовують найчастіше в заголовках рекламних текстів, з'ясовано їх типологічну належність і характеристики. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шмига Ю. І. Шрифтове оформлення заголовків рекламних текстів жіночих глянцевих видань / Ю. І. Шмига, О. Д. Шмига // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |