Наукова періодика України Держава та регіони


Гусєв А. В. 
Нові медіа в маркетингових комунікаціях вітчизняних футбольних клубів / А. В. Гусєв // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_14
Створення спортивних клубів завжди передбачає певний бренд-менеджмент. А у футбольних клубах можна знайти еталонне об'єднання емоційної, символічної та репутаційної складових, які є основою будь-якого бренду. Однак звичайних рекламних заходів уже недостатньо: спорт і, зокрема, футбол - дуже специфічний ринок, де репутацію потрібно підтримувати не лише успішними PR-заходами, а й спортивними досягненнями. Сучасність спортивного PR і нові медіа; скажімо, за допомогою соціальних мереж футбольні клуби дізнаються різноманітну інформацію про уболівальників. Це надає змогу проводити якіснішу роботу з ними та надавати саме ті послуги, які їм необхідні. Розглянуто, як використовують нові медіа вітчизняні футбольні клуби, зокрема один з лідерів чемпіонату України футбольний клуб "Олександрія".Створення спортивних клубів завжди передбачає певний бренд-менеджмент. А у футбольних клубах можна знайти еталонне об'єднання емоційної, символічної та репутаційної складових, які є основою будь-якого бренду. Однак звичайних рекламних заходів уже недостатньо: спорт і, зокрема, футбол - дуже специфічний ринок, де репутацію потрібно підтримувати не лише успішними PR-заходами, а й спортивними досягненнями. Сучасність спортивного PR і нові медіа; скажімо, за допомогою соціальних мереж футбольні клуби дізнаються різноманітну інформацію про уболівальників. Це надає змогу проводити якіснішу роботу з ними та надавати саме ті послуги, які їм необхідні. Розглянуто, як використовують нові медіа вітчизняні футбольні клуби, зокрема один з лідерів чемпіонату України футбольний клуб "Олександрія".
  Повний текст PDF - 171.59 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гусєв А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гусєв А. В. Нові медіа в маркетингових комунікаціях вітчизняних футбольних клубів / А. В. Гусєв // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського