Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Раренко Л. А. Динамічна 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів на українському телебаченні / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_5 Досліджено використання динамічної 3D-графіки в рекламі на основі моніторингу рекламних блоків телеканалів "1+1", "Інтер", "Україна" протягом 2015 - 2017 рр. Для відбору телеканалів проаналізовано їх успіхи на міжнародних фестивалях реклами й теледизайну та відсоток використання 3D у переможних відеороботах. Проведено 27 цілодобових моніторингів. Понад 17 тис реклам виділено та класифіковано щодо використання 3D-графіки. Зроблено висновки щодо актуальності тривимірної анімації як засобу візуальної комунікації брендів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Раренко Л. А. Динамічна 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів на українському телебаченні / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |