Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Трегуб А. М. Образ телевізійного ведучого як інструмент персоналізації експертних програм / А. М. Трегуб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_12 Розглянуто особливості персоналізації експертних програм в українському телевізійному просторі, досліджено образ телевізійного ведучого як інструмент персоналізації експертних програм. Визначено характерні типи образів телевізійних ведучих, що інтегруються в сюжет експертних програм, і профільного експерта в ролі ведучого та ведучого в ролі експерта. Досліджено образи телевізійних ведучих експертних програм, в основу формування яких покладено архетипи та їх національні інтерпретації, що забезпечують глибинний зв'язок з аудиторією. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Трегуб А. М. Образ телевізійного ведучого як інструмент персоналізації експертних програм / А. М. Трегуб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |