Наукова періодика України Держава та регіони


Карнаух А. С. 
Особливості формування іміджу в системі спортивних комунікацій / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_20
Досліджено проблеми формування іміджу спорту в Україні й основні підходи щодо його використання в системі спортивних комунікацій. Визначено основні характеристики іміджу спорту та фактори, які впливають на розвиток і формування концепції іміджу українського спорту. Систематизовано складові, які сприяють перетворенню іміджу досліджуваного об'єкта на позитивну репутацію та стійкий бренд. Проаналізовано основні фактори, які характеризують такі поняття, як імідж, репутація та бренд. Відзначено недоліки та переваги, які вливають на розроблення, розвиток і функціонування стратегії іміджу українського спорту в системі спортивних комунікацій.
  Повний текст PDF - 304.372 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карнаух А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карнаух А. С. Особливості формування іміджу в системі спортивних комунікацій / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського