Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Євтушенко О. М. Реклама як засіб формування та відображення соціокультурного простору міста / О. М. Євтушенко, А. Ю. Літвінчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_19 Досліджено зовнішню рекламу м. Суми в контексті міського соціокультурного простору. Виокремлено тематичні домінанти реклами, особливості текстів і колористичних рішень. З'ясовано, що в рекламному просторі міста домінують стереотипні гендерні ролі, а кожен сьомий білборд містить ще й такі недоліки, як неактуальність інформації, поганий стан носіїв, невдале розташування, невідповідність основного кольору звернення й рекламованого товару, шаблонність стилістичних рішень тощо. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Євтушенко О. М. Реклама як засіб формування та відображення соціокультурного простору міста / О. М. Євтушенко, А. Ю. Літвінчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |