Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Баранецька А. Д. Стратегічні основи PR-комунікації / А. Д. Баранецька // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_15 Висвітлено зв'язки з громадськістю як вагомий соціокультурний феномен, що є важливим складником функціонування сучасного суспільства. Потрактовано поняття "стратегія" і "тактика" та інтерпретовано їх розуміння в контексті паблік рилейшнз. Відзначено, що стратегія передбачає формування довготривалих відносин з аудиторією для реалізації основної мети організації. Охарактеризовано PR як стратегічні комунікації. Визначено засади PR-комунікації у формуванні й налагодженні зв'язків із громадськістю, а саме: доступність і відкритість інформації, структурованість, організованість, системність, а також довіра та відповідальність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баранецька А. Д. Стратегічні основи PR-комунікації / А. Д. Баранецька // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |