Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Яненко Я. В. Політична реклама як чинник соціалізації в сучасному суспільстві / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_30 Визначено особливості сучасної політичної реклами як чинника соціалізації, якими є зростання знань цільової аудиторії про політиків і політичні партії та демонстрація соціально схвалюваних моделей поведінки, що впливають на політичну соціалізацію індивіда. Уточнено особливості створення контенту політичної реклами, зокрема, це активне використання імперативних закликів та емоційних мотивів, а також популяризація зразків дій цільової аудиторії. Увагу приділено розгляду впливу політичної реклами на формування відчуття задоволеності у цільової аудиторії шляхом візуалізації політичних ідей та демонстрації образу бажаного майбутнього. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яненко Я. В. Політична реклама як чинник соціалізації в сучасному суспільстві / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |