Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Торкут Н. М. Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції / Н. М. Торкут, Л. Г. Пономаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_29 Проаналізовано трейлер фільму як специфічний соціально-комунікаційний феномен, основне завдання якого полягає у формуванні у глядачів інтересу до майбутнього фільму. Відзначено, що спільними характеристиками трейлера фільму з іншими видами реклами є виконувані ним функції та властиві комунікаційні ознаки. Шляхом характеристики трьох видів реклами - інформативної, імперативної та афірмативної - встановлено, що трейлер як аудіовізуальний тип реклами містить ознаки усіх трьох видів. За критерієм мети рекламування виділено 3 основні типи трейлерів. Виявлено основну відмінність кінотрейлера і його антиспойлерність, тобто зберігання таємниці кінця фільму. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Торкут Н. М. Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції / Н. М. Торкут, Л. Г. Пономаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |