Наукова періодика України Держава та регіони


Торкут Н. М. 
Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції / Н. М. Торкут, Л. Г. Пономаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_29
Проаналізовано трейлер фільму як специфічний соціально-комунікаційний феномен, основне завдання якого полягає у формуванні у глядачів інтересу до майбутнього фільму. Відзначено, що спільними характеристиками трейлера фільму з іншими видами реклами є виконувані ним функції та властиві комунікаційні ознаки. Шляхом характеристики трьох видів реклами - інформативної, імперативної та афірмативної - встановлено, що трейлер як аудіовізуальний тип реклами містить ознаки усіх трьох видів. За критерієм мети рекламування виділено 3 основні типи трейлерів. Виявлено основну відмінність кінотрейлера і його антиспойлерність, тобто зберігання таємниці кінця фільму.
  Повний текст PDF - 309.085 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Торкут Н.
  • Пономаренко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Торкут Н. М. Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції / Н. М. Торкут, Л. Г. Пономаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського