Наукова періодика України Держава та регіони


Пузанов В. М. 
Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008–2017 рр.) / В. М. Пузанов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_28
Проведено спостереження над науковими дослідженнями з соціальних комунікацій, присвячених рекламі. Це дисертаційні дослідження, захищені упродовж 2008 - 2017 рр., та "найсвіжіші" наукові розвідки, опубліковані у фаховому виданні "Держава і регіони. Серія: Соціальні комунікації" за 2016 - 2017 рр. Описано специфіку реклами як об'єкта nf предмета наукових досліджень та виявлено основні тенденції її трансформації, які стосуються реклами як соціального явища, її функцій, видів, впливу на цільову аудиторію.
  Повний текст PDF - 356.12 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пузанов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пузанов В. М. Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008–2017 рр.) / В. М. Пузанов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського