Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Бондаренко Т. Г. Технології формування й організації споживачів медіа: позиція аудиторії (за результатами соцопитування) / Т. Г. Бондаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_24 Проаналізовано результати соціологічного дослідження, проведеного за допомогою методу опитування, що передбачало 4 етапи: підготовчий (розроблення програми, інструментарію (анкети, бланка фіксування результатів)); збирання емпіричного матеріалу через онлайн-опитування; упорядкування й оброблення зібраних відомостей; аналіз результатів і формулювання висновків. Запитання анкети укладено на підставі відомостей про технології організації та формування аудиторії, що описані автором раніше в інших працях. Зроблено висновки про позицію аудиторії щодо застосовуваних у медіа способів привернення уваги до журналістських матеріалів та до видання загалом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко Т. Г. Технології формування й організації споживачів медіа: позиція аудиторії (за результатами соцопитування) / Т. Г. Бондаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |