Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Вербицький П. С. Фрагментація контенту як чинник впливу на аудиторію / П. С. Вербицький // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_15 Проаналізовано основні характеристики фрагментації контенту - явища, за якого матеріал, що його подають масмедіа (як вербального, так і невербального характеру), розосереджується у певних когнітивних нішах, які функціонують паралельно з реальним контентним наповненням і слугують своєрідним запасним варіантом інтерпретацій. Виступи масмедіа потребують певної роботи з боку аудиторії, а тому серйозним чинником можливого сприйняття аудиторією контенту є комунікаційне тло, яке може сприйматись аудиторією як такий самий контент і відповідним чином інтерпретуватись. Відзначено, що олігархічна модель існування в Україні масмедіа надає змогу власникам і менеджменту масмедіа цілеспрямовано використовувати фрагментацію контенту для посилення маніпулятивних характеристик діяльності "своїх" медіа. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вербицький П. С. Фрагментація контенту як чинник впливу на аудиторію / П. С. Вербицький // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |