Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Shmyha Y. Scientific and theoretical principles of genres in modern advertology / Y. Shmyha // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_10 Питання жанрової системи в сучасному рекламознавстві має важливе теоретичне і практичне значення. Мета дослідження - з'ясування природи і типології жанрів реклами, а також тенденцій розвитку та їх сучасного стану. Встановлено диференціацію рекламних жанрів залежно від каналів передачі реклами (її носіїв), цільових орієнтирів рекламування, різних типів аудиторії, напрямів розвитку реклами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Shmyha Y. Scientific and theoretical principles of genres in modern advertology / Y. Shmyha // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |