Наукова періодика України Держава та регіони


Яненко Я. В. 
Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_31
Мета роботи - визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образів героя-новатора та героя-професіонала в сучасній рекламі. У результаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який грунтується на образах героя-новатора та героя-професіонала; виявлено складові конструювання рекламних повідомлень із використанням образів цих героїв. Увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образів героя-новатора та героя-професіонала.
  Повний текст PDF - 184.117 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яненко Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яненко Я. В. Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яненко Ярослав Васильович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського