Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Яненко Я. В. Упаковка як складова рекламних комунікацій / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_27 Визначено особливості сучасної упаковки як складової рекламних комунікацій. Ці особливості полягають у трансляції цінностей, які використовують у рекламній комунікації бренду та інноваційних технологіях, запровадження яких є інформаційним приводом для рекламної та PR-комунікації. Уточнено роль упаковки у процесі побудови ефективних комунікацій зі споживачами та виявлено комунікаційні особливості впровадження інновацій у рекламну упаковку. Увагу приділено аналізу сучасних тенденцій дизайну рекламної упаковки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Яненко Я. В. Упаковка як складова рекламних комунікацій / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |