Наукова періодика України Держава та регіони


Яненко Я. В. 
Упаковка як складова рекламних комунікацій / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_27
Визначено особливості сучасної упаковки як складової рекламних комунікацій. Ці особливості полягають у трансляції цінностей, які використовують у рекламній комунікації бренду та інноваційних технологіях, запровадження яких є інформаційним приводом для рекламної та PR-комунікації. Уточнено роль упаковки у процесі побудови ефективних комунікацій зі споживачами та виявлено комунікаційні особливості впровадження інновацій у рекламну упаковку. Увагу приділено аналізу сучасних тенденцій дизайну рекламної упаковки.
  Повний текст PDF - 243.276 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яненко Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яненко Я. В. Упаковка як складова рекламних комунікацій / Я. В. Яненко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яненко Ярослав Васильович (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського