Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Кашпур А. О. Роль формування репутації компанії в подоланні кризових ситуацій / А. О. Кашпур // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_25 Досліджено тенденції зростання впливу репутації та дій співробітників на бізнес-показники на прикладах глобальних і локальних (українських) В2С компаній. Розкрито роль репутації компанії в мінімізації втрат під час інформаційної кризи, яка виникла внаслідок дій або проходила за участю співробітників компанії. Виявлено, що подальший розвиток персональних комунікаційних можливостей буде створювати додаткову силу впливу дій окремих співробітників на компанію загалом. Результати дослідження свідчать, що компанії, які недооцінюють фактори впливу співробітників і репутації компанії, зазнають значних прямих та опосередкованих втрат, зокрема фінансових. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кашпур А. О. Роль формування репутації компанії в подоланні кризових ситуацій / А. О. Кашпур // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |