Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Бондаренко Т. Г. Регіональна практика організації передплатної кампанії в контексті формування аудиторії / Т. Г. Бондаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_22 Досліджено та охарактеризовано регіональну практику організації передплатної кампанії на тлі формування цільової аудиторії; проаналізовано основні інструменти, що використовують медіа для проведення передплати; з'ясовано термінологійну сутність базисних понять розвідки (передплатна кампанія, формування аудиторії); залучено коментарі головних ректорів регіональних ЗМІ стосовно досвіду проведення передплати. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко Т. Г. Регіональна практика організації передплатної кампанії в контексті формування аудиторії / Т. Г. Бондаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |