Наукова періодика України Держава та регіони


Бондаренко Т. Г. 
Формування аудиторії через промоцію діяльності телеведучого / Т. Г. Бондаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_8
Обгрунтовано суть однієї з технологій формування медіааудиторії - промотехнології, що передбачає провадження телеведучим позаефірної діяльності та постійне інформування про неї. Вивчено, систематизовано й узагальнено медійну практику каналу "1+1", який активно експлуатує названу технологію. На підставі аналізу матеріалів, розміщених на сайті телеканалу за хештегом ведучі, типологізовано основні способи промоціювання багатогранної діяльності ведучих для формування аудиторії.
  Повний текст PDF - 148.598 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко Т. Г. Формування аудиторії через промоцію діяльності телеведучого / Т. Г. Бондаренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 4. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського