Наукова періодика України Держава та регіони


Санакоєва Н. Д. 
Транснаціональний медіабренд "Forbes": позиціонування та специфіка реклами у "Forbes Україна" / Н. Д. Санакоєва, С. Г. Кущ // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 4. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_23
  Повний текст PDF - 130.523 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Санакоєва Н.
  • Кущ С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Санакоєва Н. Д. Транснаціональний медіабренд "Forbes": позиціонування та специфіка реклами у "Forbes Україна" / Н. Д. Санакоєва, С. Г. Кущ // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 4. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського