![]() | Наукова періодика України | ![]() | Держава та регіони |
Санакоєва Н. Д. Спонсорство як рекламно-комунікативна технологія в медіахолдингу Starlightmedia / Н. Д. Санакоєва, М. П. Закарлюка // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 4. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_22 Осмислено актуальність феномена спонсорства та його застосування медіа-холдингом StarlightMedia. Увагу зосереджено на вивченні інноваційного підходу медіа-групи до спонсорства, зокрема їх спільної з ВРК розробки словника термінів, що описують можливості "Спонсорства на 360'". Описано активну практику використання технології Brand Content та інтегрованих комунікацій. Специфіку використання технологій спонсорства визначено на основі практичних кейсів, які було надано медіахолдингом StarlightMedia. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Санакоєва Н. Д. Спонсорство як рекламно-комунікативна технологія в медіахолдингу Starlightmedia / Н. Д. Санакоєва, М. П. Закарлюка // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 4. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_22.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |