Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Голік О. В. Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_32 Розглянуто особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації. Охарактеризовано рекламні повідомлення, де вживається сленг, жаргонізми, просторічна лексика, синоніми, антоніми, омоніми. З'ясовано можливості, які надаються копірайтеру за вдалого використання багатозначності слова. Виявлено позитивні та негативні наслідки дії рекламних повідомлень, де застосовано групи лексики з обмеженим функціональним призначенням. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Голік О. В. Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |