Наукова періодика України Держава та регіони


Вежель Р. Ю. 
Екосистема комунікацій бренда в мережі Інтернет / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_31
Глобальний світ "оцифровується", тобто набуває абсолютно нової технологічно-креативної якості. Ексклюзивність розчиняється в інформаційних потоках контентних форматів, які "фонтанують" в онлайні цілодобово. Динаміка настільки потужна, що змушує шукати ефективні методи орієнтування в інформаційному просторі, аналізу його особливостей та необхідності радикальної зміни управлінських парадигм. Поки традиційна журналістика втрачає доходи й змушена інтегруватися в бік маркетингу, враховуючи побажання рекламодавців, бренди поступово перебирають на себе функції, більш характерні для медіа. Проаналізовано діяльність Red Bull та NASA, які успішно створюють інструменти для трансляції своїх повідомлень і залучення уваги аудиторії.
  Повний текст PDF - 1.506 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вежель Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вежель Р. Ю. Екосистема комунікацій бренда в мережі Інтернет / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського