Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Вежель Р. Ю. Екосистема комунікацій бренда в мережі Інтернет / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_31 Глобальний світ "оцифровується", тобто набуває абсолютно нової технологічно-креативної якості. Ексклюзивність розчиняється в інформаційних потоках контентних форматів, які "фонтанують" в онлайні цілодобово. Динаміка настільки потужна, що змушує шукати ефективні методи орієнтування в інформаційному просторі, аналізу його особливостей та необхідності радикальної зміни управлінських парадигм. Поки традиційна журналістика втрачає доходи й змушена інтегруватися в бік маркетингу, враховуючи побажання рекламодавців, бренди поступово перебирають на себе функції, більш характерні для медіа. Проаналізовано діяльність Red Bull та NASA, які успішно створюють інструменти для трансляції своїх повідомлень і залучення уваги аудиторії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вежель Р. Ю. Екосистема комунікацій бренда в мережі Інтернет / Р. Ю. Вежель // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |