Наукова періодика України Держава та регіони


Бессараб А. О. 
Соціально-комунікаційні технології формування культури читання на телебаченні на прикладі телеканалу "Інтер" / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_3
Розкрито особливості формування культури читання на телебаченні на прикладі телеканалу "Інтер". Книжкова тематика зачіпається здебільшого у програмах "Новини" та "Ранок". Переважають сюжети, пов'язані з екранізацією художніх творів та життям і творчістю відомих письменників та поетів. Незаперечним здобутком телеканалу є документальні проекти, зокрема, присвячені Тарасу Шевченку, Миколі Гоголю, Михайлу Жванецькому та ін. Загалом телеканал "Інтер" робить своїми проектами суттєвий внесок у формування культури читання українців: є генеральним медіапартнером Міжнародного літературного конкурсу романів, п'єс, кіносценаріїв, пісенної лірики та творів для дітей "Коронація слова"; почав соціальну ініціативу "Добрі книги" і збір книжок для вихованців дитячих будинків; створив інтерактивну карту об'єктів, присвячених Тарасу Шевченку; записав аудіоверсію третього збірника благочинного проекту "Казки, що виховують"; знімає документальні стрічки, присвячені життю та творчості письменників і поетів; здійснює екранізацію художніх творів; ведучі різних проектів телеканалу прочитали свої улюблені вірші про кохання, демонструючи позитивний приклад для наслідування; рубрика "Культпростір" у програмі "Ранок" розповідає про відомі постаті, у тому числі у світі літератури.Розкрито особливості формування культури читання на телебаченні на прикладі телеканалу "Інтер". Книжкова тематика зачіпається здебільшого у програмах "Новини" та "Ранок". Переважають сюжети, пов'язані з екранізацією художніх творів та життям і творчістю відомих письменників та поетів. Незаперечним здобутком телеканалу є документальні проекти, зокрема, присвячені Тарасу Шевченку, Миколі Гоголю, Михайлу Жванецькому та ін. Загалом телеканал "Інтер" робить своїми проектами суттєвий внесок у формування культури читання українців: є генеральним медіапартнером Міжнародного літературного конкурсу романів, п'єс, кіносценаріїв, пісенної лірики та творів для дітей "Коронація слова"; почав соціальну ініціативу "Добрі книги" і збір книжок для вихованців дитячих будинків; створив інтерактивну карту об'єктів, присвячених Тарасу Шевченку; записав аудіоверсію третього збірника благочинного проекту "Казки, що виховують"; знімає документальні стрічки, присвячені життю та творчості письменників і поетів; здійснює екранізацію художніх творів; ведучі різних проектів телеканалу прочитали свої улюблені вірші про кохання, демонструючи позитивний приклад для наслідування; рубрика "Культпростір" у програмі "Ранок" розповідає про відомі постаті, у тому числі у світі літератури.Простежено еволюцію читання як комунікаційного процесу й культури читання. Визначено основні поняття дослідження, зокрема "культура читання", "соціально-комунікаційні технології формування культури читання української книги". Виявлено й охарактеризовано суб’єктів формування данної культури та соціально-комунікаційні технології, які вони для цього використовують. Побудовано концептуальну модель формування культури читання української книги в інформаційному суспільстві за допомогою соціально-комунікаційних технологій. Виявлено й охарактеризовано основні тенденції у формуванні даної культури. З’ясовано роль ЗМІ та соціальних медіа у формуванні культури читання української книги в інформаційному суспільстві. Узагальнено досвід приватних та державних інституцій з формування культури читання української книги за кордоном і з’ясовано основні напрями їх діяльності.
  Повний текст PDF - 396.582 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бессараб А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні технології формування культури читання на телебаченні на прикладі телеканалу "Інтер" / А. О. Бессараб // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського