Наукова періодика України Держава та регіони


Шевчук Ю. С. 
Кінематографічний product placement як соціально-комунікаційна технологія / Ю. С. Шевчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_25
Проаналізовано Product Placement як різновид кінореклами. Виділено особливість кінематографічного Product Placementіу й ознаки, які надають змогу розглядати кінематографічний Product Placement як соціально-комунікаційну технологію. Зауважено, що художній фільм з Product Placement підпорядкований моделі соціального (у тому числі маніпулятивного) управління засобами кіномистецтва. Наголошено на тому, що кінематографічний Product Placement виконує функцію соціального (у тому числі прихованого) управління. Зроблено висновок, що кінематографічний Product Рlacement можна розглядати як візуалізований засобами художнього кіно символ позитивного психічного стану, його візуальну метафору, що надає змогу встановлювати позитивно забарвлений асоціативний зв'язок з брендом, рекламованим у фільмі.
  Повний текст PDF - 288.392 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевчук Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевчук Ю. С. Кінематографічний product placement як соціально-комунікаційна технологія / Ю. С. Шевчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського