Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Чекалюк В. В. Особливості формування позитивного іміджу України в ЗМІ / В. В. Чекалюк // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_24 Викладено наукове бачення творення позитивного іміджу держави. Доведено, що певний імідж є в усіх і всього, а потрібний імідж необхідно створювати, керувати ним, корегувати й контролювати. Імідж держави - це результат ефективних комунікацій. Розкрито медіамеханізми формування позитивного іміджу держави. Акцентовано увагу на взаємодії об'єкта, імідж якого формується цільовою аудиторією за допомогою медіаінструментів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чекалюк В. В. Особливості формування позитивного іміджу України в ЗМІ / В. В. Чекалюк // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |