Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Подаряща О. І. Медіатекст у контексті нової комунікаційної парадигми освіти / О. І. Подаряща // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_22 Розкрито суть медіатексту як чинника нової освітньої парадигми. Проаналізовано складники медіатексту, які надають змогу говорити про вдосконалення структури та потенційної ефективності уявлень і розуміння учасників освітнього процесу. Феномен медіатексту розглянуто в безпосередньому зв'язку з практикою медіаграмотності. Для сучасної освіти характерні інтенсивність інформаційного потоку та засоби комплексного освоєння людиною навколишнього світу в його соціальних, етичних, психологічних, художніх, інтелектуальних аспектах. Вона містить у собі певну систему культурно-інформаційних утворень, яка нині стає головною опорою суспільства. Як наслідок - створення нової парадигми освіти і медіаосвіти, яка допомагає розвиватись особистості, в аспекті розгляду її здатності розуміти, аналізувати та оцінювати медіатекст, займатися медіатворенням, засвоювати нові знання за допомогою медіа тощо. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Подаряща О. І. Медіатекст у контексті нової комунікаційної парадигми освіти / О. І. Подаряща // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |