Наукова періодика України Держава та регіони


Березенко В. В. 
Соціальна відповідальність як умова ефективного позиціонування рекламного агентства / В. В. Березенко, Р. Р. Керімов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_4
Проаналізовано технологію позиціонування соціальної відповідальності сучасного рекламного агентства, яка виступає як умова його ефективного представлення на ринку рекламних послуг. Наголошено, що стратегію позиціонування варто будувати на кількох реальних міцних конкурентних перевагах агентства, серед яких важливе місце має посідати їх соціальна відповідальність. Технологія позиціонування соціальної відповідальності забезпечує рекламному агентству зміцнення конкурентоспроможності на ринку комунікаційних послуг, покращує відносини з клієнтами, допомагає формувати та підтримувати їх лояльність.
  Повний текст PDF - 317.65 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Березенко В.
  • Керімов Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Березенко В. В. Соціальна відповідальність як умова ефективного позиціонування рекламного агентства / В. В. Березенко, Р. Р. Керімов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського