Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Березенко В. В. Соціальна відповідальність як умова ефективного позиціонування рекламного агентства / В. В. Березенко, Р. Р. Керімов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_4 Проаналізовано технологію позиціонування соціальної відповідальності сучасного рекламного агентства, яка виступає як умова його ефективного представлення на ринку рекламних послуг. Наголошено, що стратегію позиціонування варто будувати на кількох реальних міцних конкурентних перевагах агентства, серед яких важливе місце має посідати їх соціальна відповідальність. Технологія позиціонування соціальної відповідальності забезпечує рекламному агентству зміцнення конкурентоспроможності на ринку комунікаційних послуг, покращує відносини з клієнтами, допомагає формувати та підтримувати їх лояльність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Березенко В. В. Соціальна відповідальність як умова ефективного позиціонування рекламного агентства / В. В. Березенко, Р. Р. Керімов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |