Наукова періодика України Держава та регіони


Досенко А. К. 
Блогінг як платформа для прихованої реклами / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_22
Розглянуто сучасний український блог як рекламну платформу. Висвітлено поняття блогінгу та провідні засади блогової комунікативістики. Блог подано не просто як електронний щоденник, а насамперед, як медійний продукт. Зауважено на прихованому виді реклами, що основним своїм стрижнем має власну думку блогерів та спирається на досвід і авторитет інтернет-користувачів.
  Повний текст PDF - 321.156 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Досенко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Досенко А. К. Блогінг як платформа для прихованої реклами / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського