Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Ромах О. В. Соціологічна база дослідження відчуття страху та тривожності в мас-медіа / О. В. Ромах // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_7 Визначення соціологічної бази дослідження страху та тривожності в мас-медіа є актуальною проблемою сьогодення. Політологи й маркетологи використовують мас-медіа як головне цільове джерело комунікації для нагнітання та підтримання аудиторії в стані постійної тривожності. Людина в стані тривожності є більш схильною для навіювання та маніпулятивного керування. Саме за допомогою маніпулювання тривожністю через мас-медіа відбувається досягнення конкретних комерційних або політичних преференцій. Нагнітання страху перетворилось на сформований комерційний інструмент. Однак такий спосіб просування товару чи ідеї має певні застереження й побічні ефекти. Доводено, що формування тривожності та страху медійними засобами може спричиняти побічні ефекти у вигляді залежності споживачів, яка може призводити до хронічних розладів психіки та тяжких захворювань споживачів медійного продукту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ромах О. В. Соціологічна база дослідження відчуття страху та тривожності в мас-медіа / О. В. Ромах // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |