Наукова періодика України Держава та регіони


Голік О. В. 
Образ жінки в рекламному повідомленні: особливості психологічного сприйняття / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_25
Розглянуто різні образи жінок (за віком та соціальними ролями), які функціонують у рекламному повідомленні та створені за допомогою метафор, асоціацій і стереотипів. Питання стереотипів у рекламних повідомленнях поглиблюється вивченням проблеми психологічної безпеки споживачів реклами, які підпадають під маніпулятивний вплив стереотипів. Виявлено позитивні та негативні наслідки дії рекламних повідомлень, де використано образи жінки-дружини, жінки-спокусниці, жінки-матері, жінки-бізнес-леді, ідеальної жінки тощо.
  Повний текст PDF - 342.464 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голік О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голік О. В. Образ жінки в рекламному повідомленні: особливості психологічного сприйняття / О. В. Голік // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського