Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Киричок А. П. Дефініція поняття паблік рилейшнз та зв’язки з громадськістю як соціальний інститут / А. П. Киричок // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_27 Розглянуто проблеми, пов'язані з різноманітністю наявних визначень поняття паблік рилейшнз. Відзначено, що зв'язки з громадськістю вже давно посіли своє місце поряд з іншими світовими соціальними інститутами, і це є світовою тенденцією. В України формування такого соціального інституту, як зв'язки з громадськістю, розпочалося відносно нещодавно, і це пов'язано з історичним розвитком нашої держави. Перераховано критерії, яким має відповідати те чи інше поняття, щоб називатися соціальним інститутом. Обгрунтовано необхідність створення та підтримки на перших етапах існування соціального інституту зв'язків з громадськістю в Україні. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Киричок А. П. Дефініція поняття паблік рилейшнз та зв’язки з громадськістю як соціальний інститут / А. П. Киричок // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |