Наукова періодика України Держава та регіони


Гаркуша І. В. 
Тренінг як інтерактивний засіб формування риторичних умінь рекламістів у процесі фахової підготовки / І. В. Гаркуша // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_23
Визначено суть і специфічні ознаки риторичного тренінгу, спрямованого на формування відповідних умінь у майбутніх фахівців з реклами.
  Повний текст PDF - 313.043 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаркуша І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаркуша І. В. Тренінг як інтерактивний засіб формування риторичних умінь рекламістів у процесі фахової підготовки / І. В. Гаркуша // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського