Наукова періодика України Держава та регіони


Гаркуша І. В. 
Формування риторичної культури майбутнього фахівця з рекламної діяльності засобами діалогічно-дискусійних та ігрових технологій / І. В. Гаркуша // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_28
Висвітлено й охарактеризовано особливості формування риторичної культури майбутнього фахівця з рекламної діяльності. Проаналізовано особливості реалізації засобів діалогічно-дискусійних та ігрових технологій.
  Повний текст PDF - 301.715 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаркуша І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаркуша І. В. Формування риторичної культури майбутнього фахівця з рекламної діяльності засобами діалогічно-дискусійних та ігрових технологій / І. В. Гаркуша // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського