Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Гиріна Т. С. Рекламні концепції розвитку дитячого радіомовлення в США: історичний аспект / Т. С. Гиріна, І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_13 Досліджено роль рекламної комунікації у процесі становлення інституту дитячого радіомовлення в Сполучених Штатах Америки та залежність змісту радіопрограм від типу рекламованого в них товару. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гиріна Т. С. Рекламні концепції розвитку дитячого радіомовлення в США: історичний аспект / Т. С. Гиріна, І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |