Наукова періодика України Держава та регіони


Раренко Л. А. 
Прогноз розвитку сегмента 3d-реклами в ЗМІ до 2015 року / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 127-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_29
На основі останніх звітів та тенденцій прогнозовано розвиток сегмента тривимірної реклами, проаналізовано причини приросту цього типу реклами та вплив новітнього тренду "digital signage" на перспективи 3D-реклами.
  Повний текст PDF - 254.586 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Раренко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Раренко Л. А. Прогноз розвитку сегмента 3d-реклами в ЗМІ до 2015 року / Л. А. Раренко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 127-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського