Наукова періодика України Держава та регіони


Шульгіна В. І. 
Інформаційна матриця політичної реклами / В. І. Шульгіна // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_12
На прикладі політичної телереклами проаналізовано інформаційну матрицю креолізованих рекламних текстів, до складу якої входять ядерні та периферійні інформаційні компоненти. Виявлено залежність інформаційної структури політичного рекламного тексту від суспільно-політичної ситуації, жанру, креативності рекламістів.
  Повний текст PDF - 259.71 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шульгіна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шульгіна В. І. Інформаційна матриця політичної реклами / В. І. Шульгіна // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського