Наукова періодика України Держава та регіони


Соколова Ю. О. 
Зростання ролі Інтернет-реклами як інструменту рекламного менеджменту / Ю. О. Соколова, А. Ю. Яблуновська // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 214-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_44
Розглянуто питання ролі Інтернет-комунікацій як одного з найефективніших засобів просування в сучасному рекламному менеджменті. Показано особливості використанєня соціальних мереж для залучення лідерів думок та впливу на них з метою підвищення ефективності рекламної дії на цільову аудиторію. Запропоновано план реалізації рекламної Інтернет-комунікації підприємства.
  Повний текст PDF - 329.473 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соколова Ю.
  • Яблуновська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соколова Ю. О. Зростання ролі Інтернет-реклами як інструменту рекламного менеджменту / Ю. О. Соколова, А. Ю. Яблуновська // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 214-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_44.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського