Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Голік О. В. Класифікація видів реклами за критерієм етичності / О. В. Голік // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_37 Здійснено класифікацію видів реклами за критерієм етичності. Визначено основні критерії класифікації. Наведено поняття, які вживають у наукових джерелах як синоніми чи антоніми. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Голік О. В. Класифікація видів реклами за критерієм етичності / О. В. Голік // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |