Наукова періодика України Держава та регіони


Голік О. В. 
Класифікація видів реклами за критерієм етичності / О. В. Голік // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_37
Здійснено класифікацію видів реклами за критерієм етичності. Визначено основні критерії класифікації. Наведено поняття, які вживають у наукових джерелах як синоніми чи антоніми.
  Повний текст PDF - 326.729 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голік О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голік О. В. Класифікація видів реклами за критерієм етичності / О. В. Голік // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського