Наукова періодика України | Держава та регіони | ||
Глушкова Т. В. Ембіент-реклама як засіб ефектного маркетингу / Т. В. Глушкова // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 173-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_36 Розглянуто відносно нову для українського рекламного простору та не вивчену в науці маркетингову комунікацію - ембіент-рекламу. На основі досвіду практиків у цій царині виокремлено найважливіші ознаки ембіент-реклами; визначено її функції; подано класифікацію за характеристиками рекламоносіїв. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Глушкова Т. В. Ембіент-реклама як засіб ефектного маркетингу / Т. В. Глушкова // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 173-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_36. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |